Český Krumlov a Hluboká nad Vltavou

Krásný den všem,

Mám pro vás dneska článek z naší rodné hroudy.  Za poslední   týden se mě ptali hned tři lidi zda se mi po domově stýská  a jsou děsně překvapení když říkám že ne. Už to bude sice 11 měsíců, co jsme se se všemi viděli naposledy, ale člověk si za ty roky tak nějak zvykne a už mu to ani nepřijde. Ovšem chybí mi tu historie.  Města tu nemají to správné kouzlo, nemůžete se procházet  uličkami a  představovat si jak se tu žilo před mnoha lety a  tak jsem si říkala, že se aspoň prostřednictvím fotek podívám na kousek té naší historie :)

Za chvíli už to bude rok, co jsme si s mamkou vyrazily na wellness pobyt do Českého Krumlova. Původně jsme sebou chtěly vzít i roztomilou pubertální sestru, ale pohrdla naší společností a tak jsme vyrazily jen ve dvou a doufaly, že se nezabijeme. Abych to uvedla na pravou míru. Od té doby, co jsme se odstěhovali, mám s mamkou skvělý vztah, ale kdykoliv spolu trávíme  víc času ( déle než víkend) tak se dokážeme pohádat  kvůli jakékoliv hlouposti. Proto jsme taky rovnou zavrhly, že by jsme vyrazily na týden k moři, protože co si budeme povídat, je potřeba začínat zlehka :) 

Měly jsme naplánovaných pár wellnes procedur, prohlídku Krumlova a pak vyrazit na Zámek Hluboká. A tak jsme se do toho pustily.

 Český Krumlov je rozhodně jedno z nejhezčích měst, které jsem měla možnost u nás doma  navštívit ( musím přiznat, že jsem trochu ostuda, protože jsem toho v Česku ještě hrozně moc neviděla ). Vyšlo nám krásné počasí a my se mohly procházet, podívat se na zámek a  dát si  výbornou zmrzku a  trdelník. Jediná věc, z které jsem byla opravdu  zklamaná byl náš oběd  Našly jsme si  restauraci u Vltavy, kde měli terasu s krásným výhledem a já se těšila  jak se dobře najíme. Bohužel ceny absolutně neodpovídaly tomu, co nám donesli ( i já umím uvařit líp a to  vařit neumím ), navíc jsme museli víc  jak 20 minut čekat na pití a jako bonus byla obsluha příjemná jako osina v zadku. Takže pokud se do Krumlova chystáte vyhněte se Hotelu Dvořák i když to tam vypadá sebe líp. Ale náladu jsme si zkazit nenechaly.

Po celodenním procházení  jsme vyrazily směr ubytování a už se těšilx jak  pořádně odpočneme. Na uvítanou jsme dostali dortík a víno, což byla super tečka za super dnem.


Pokračování uprostřed článku :)





















Druhý den jsme měly v plánu vyrazit  směr Hluboká nad Vltavou, ale ještě předtím jsme si zašly  do sauny a do vířivky a abych řekla pravdu byla jsem potom tak unavená, že bych nejradši jen zalezla do postele a spala.  Ovšem byla by škoda ztrácet čas válením se, navíc když Hlubokou jsem měla na svém wishlistu už hodně dlouho.

 A stálo to za to! Už jen samotný zámek zvenku je nádherný,  natož uvnitř. Nepamatuji, který typ prohlídky jsme absolvovaly, ale byla jsem vážně unešená. Bohužel se vevnitř nemohlo fotit, ale tu úžasnou knihovnu si budu pamatovat snad napořád ♥ Jediné, co nám trochu kazilo prohlídku byla velká skupina Číňanů, kteří se chovali jako kdyby poprvé vylezli z chatrče, pořvávali tam na sebe a nebylo přes ně  průvodce pořádně slyšet. Až mi bylo toho kluka líto, jak se snažil.

Po prohlídce celého areálu jsme si  zašly na pozdní oběd/brzkou večeři . Po zkušenosti z předchozího dne, jsme si našli restauraci podle doporučení na tripadvisor.cz a vyrazily se najíst do  restaurace Podhrad  a  oblizuju se ještě teď, když si na to vzpomenu. Měli jsme  hrozně milou obsluhu a výbornou domácí limonádu. Navíc i když bylo ten den opravdu  velké teplo, tak na terase se sedělo  příjemně, že se nám nechtělo ani odejít:)

Den jsme zakončily  úžasnou masáží po které jsem spala jak mimino a druhý den už nás čekala cesta domů.  Úspěšně jsme s mamkou zvládly celý víkend,  najet 500 kilometrů a  poprvé se pohádat až pět minut předtím než  jsme zaparkovaly před domem.  A tomu se říká  skvělý víkend ♥

A co vy, měli jste možnost navštívit Český Krumlov nebo Zámek Hluboká?
A jaký máte vztah s  mamkou?:)

Budu se těšit na vaše komentáře,
G.












8 komentářů:

  1. Na Hluboké jsem už byla, ale na ten Krumlov si nějak nemohu vzpomenout. To se tedy máš, že si takhle s mamkou cestuješ, kdybych mohla taky bych pořád cestovala. Ale takové rodinný dobrodružství mám ráda. jinak to jídlo je hodně lákavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, knihovna v Hluboké je zázrak.
    V Krumlově jsem ještě nebyla, na Hlubokou jsme byli mrknout víckrát... neodpustila jsem si fotku na tom kozlovi, co tam je. :D:D
    Jsou to neobyčejná místa, ale ty je vyfotíš ještě neobyčenější... ♥
    My s mamkou jsme v pohodě. Jsem namíchaná kopie jí i taťky, takže vím, co stojí za jejími rozhodnutími a vím, jak se tomu bránit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejlepší kombinace. my jsme si právě dost podobné a tam pak nastává problém.D

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Krumlov je nádherný, ale asi jsem v tomhle trošku černá ovce, protože z něj nejsem až tak nadšená, jako zbytek populace. Přijde mi, že jsou i hezčí města. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. Já oba místa miluju, na obou jsem byla už několikrát a pořád dokola bych se tam mohla vracet, ale vždy je vidím v létě, takže mám nový cíl a to speciálně pro Krumlov - vidět ho zasněžený v zimě, myslím, že to musí být kouzelné :) Jinak my s mamkou nemáme nějaký super vztah, nejsme nejlepší kamarádky, ale třeba se to jednou časem prolomí, uvidíme... :)

    OdpovědětVymazat
  5. S mamčou to mám úplně stejně, jako ty! Myslím si, že to tak má hodně lidí, prostě dvě dospělé ženské se v jedné domácnosti dlouho nesnesou. :D Občas jedu k našim na týden a už po třech dnes odtamtud utíkám. Víkend je prostě ideální doba na trávení času ve dvou.
    Jinak Krumlov neznám, ale vypadá krásně. Moc bych tam chtěla vyrazit. A Hlubokou jsem viděla jen zvenku a byla kouzelná. Prostě jsem si vždy říkala, že ty fotky přehání, ale ne, byla fakt tak krásná!

    OdpovědětVymazat
  6. Už dvakrát jsem projížděla Českým Krumlovem po vodě, ale na souši jsem ještě nebyla! Taková ostuda...
    A Zámek Hluboká mi sice něco říká (úspěch!), ale nikdy jsem tam nebyla.
    Fotky jako vždy úžasné ♥ Dokážou člověka nalákat i k návštěvě!
    A s mamkou mám převážně super vztah, ale někdy mě opravdu rozčiluje její pesimismus...

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jsem ráda, že se ti u nás na jihu líbilo :) Krumlov je pohádkové město, rozhodně jedna z destinací, která je jako stvořená na letní výletování :)

    OdpovědětVymazat

Gabriella

Gabriella
Cestuji, fotím, jím, čtu a užívám si života. A o tom to celé je. Ale abych zas nebyla moc pozitivní. Občas jsem bručoun.

Pravidelní čtenáři

Instagram